Federer: "Mogu da pobedim Đokovića"

Roland Garros 2012: Roger Federer smatra da je spreman da pobedi prvog tenisera sveta Novaka Đokovića u polufinalu Rolan Garosa.

"Moram da priznam, tokom celog turnira sam lutao u igri tražeći pravu formu. Ali i pored toga mislim da mogu odigrati na nivou dovoljnom za pobedu nad Đokovićem", rekao je Federer.

Nekadašnji prvi teniser sveta se za finale izborio potpunim preokretom protiv Huana Martina del Potra, a smatra da je trajanje meča ono što ga inspiriše.

"Meč me je sve više motivisao kako je vreme odmicalo. Grešio sam, trudio sam se da izmorim Del Potra, teram ga da više trči i uspeo sam. U svakom slučaju prija kad pobediš posle dva izgubljena seta. Put do pobede nije bio sprint, već maraton", rekao je Federer

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.