ATP Zagreb: Baghdatis preko Dodiga u polufinale

Ivan Dodig poražen je sa 6:4 i 7:5 od Marcosa Baghdatisa, pobjednika zagrebačkog dvoranskog turnira iz 2007. godine.
"Mislim da je danas bio odličan meč. Iako sam izgubio, veseli me da mi je igra ponovno bila u redu", komentirao je Ivan poslije poraza: "Nažalost, on je jako dobro servirao, do 5:4 u drugom setu mi nije davao šanse na svojem servisu. Kod 5:4 sam breaknuo, ali potom nisam uspio to potvrditi - možda sam u tom gemu malo previše forsirao, no tako se to nekada odvije u tenisu".

"Tužan sam zbog poraza, ali veseli me što opet igram dobro. Čekam sljedeće mečeve i sljedeće turnire", zaključio je treći hrvatski reket.

Od dva seta, Baghdatis je lakše prošao u prvom, uz jedini break na bilo kojoj strani u petom gemu. Šesti nositelj s Cipra prvi je došao do breaka i u drugoj dionici, ponovno kod 2:2, a nakon što je ta prednost trajala do desetog gema, Dodig je vratio nadu svojim jedinim breakom u meču, na servisu suparnika za pobjedu kod vodstva od 5:4.

Gem kasnije, Baghdatis je svojim drugim breakom u drugom setu došao do novog servisa za meč, na kojem nije dao Ivanu priliku da se vrati. Bez ikakvih poteškoća kod 6:5, zapečatio je prolazak u svoje drugo ovogodišnje ATP polufinale, nakon što je jednako daleko bio i prije nepunih mjesec dana u Sydneyju.
Cipraninov polufinalni suparnik bit će Slovak Lukaš Lacko, premijerni polufinalist na ATP turnirima.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.