Ana Ivanović: "Očekivala sam težak meč"

Roland Garros 2012: Bivša šampionka Roland Garrosa Ana Ivanović pobjedom je zapoćela Gren slem na šljaci. Ona je u prvom kolu  sa ubjedljivih 6:1, 6:1 pobjedila Španjolku Aruabarenu-Vesino. Ivanovićeva je poslije ovom meča izjavila da je veoma zadovoljna igrom.

„Veoma sam zadovoljna. Nikada nije lako igrati prvo kolo, pogotovo protiv protivnice koju ne znam, a ona ima već par mečeva iza sebe."

"Bila sam malo iznenađena i toplotom danas, pošto sam ovih dana trenirala dosta rano ujutro, popodne sam odmarala tako da nisam ni bila svesna koliko je toplo. Srećna sam što sam uspela da dobijem prvi meč i da se plasiram dalje.“

Srpska teniserka je na startu imala veoma nezgodnu rivalku koja je pre par godina igrala finale u Parizu u juniorskoj konkurenciji.

„Očekivala sam težak meč, znam da je pre dve godine igrala finale Rolan Garosa u juniorskoj konkurenciji, ali i prošle nedelje u Rimu sam igrala protiv Španjolke koja ima sličan stil igre tako da sam ipak malo znala šta da očekujem i da se prilagodim brzo.“

Nakon sjajnog izdanja u prvom kolu, ali i na prethodnim turnirima, svi su obratili pažnju na Ivanovićevu koja je jedini gren slem u karijeri osvojila upravo u Parizu.

„Videćemo kako će biti. Stvarno želim da se fokusiram posebno na svaki meč. Sigurno je da volim da igram na šljaci, odrasla sam ovde, za ovaj turnir me vezuju lepe uspomene. Biće sigurno teških mečeva, svaka protivnica može da bude opasna ali želim da uživam. Srećna sam kako igram i kako napredujem pa ćemo videti.“

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.