Federer: "Danas mi je svakako lakše"

Roland Garros 2012: Švajcarac Roger Federer, nakon plasmna u treće kolo, kaže da mu je, kako vreme odmiče, lakše da se nosi sa nešto slabijim rivalima na početku GS turnira.

„Sada mi je malo lakše nego na početku karijere jer sam već dugo na Turu. Očekujem od sebe da pobedim i mogu to da učinim. Na početku mislite da ste dobri, ali možda još niste toliko dobri i dogode vam se neki iznenađujući porazi koji vas zaista bole. Npr. ja sam ovde gubio od Arazija i Orne".

“Dalje, protiv Kuertena sam takođe bio favorit, on je imao i povredu kuka, prethodno je igrao meč u pet setova, a mene je dobio u tri. Danas mi je svakako lakše”, dodao je Federer.

Rodžer je potom rekao da je fizički potpuno spreman, a na pitanje novinara da li oseća da mu olimpijsko zlato u singlu nedostaje u biografiji, Federer je odgovorio:

“Ne baš, ne može se gledati na taj način – da gledaš ‘stvari’ koje nedostaju tebi i tvojoj karijeri, to nije pravi način razmišljanja pogotovo kada ste imali tako mnogo uspeha kao ja. Sada sam pod manjim pritiskiom jer sam u Pekingu osvojio zlato u dublu sa Vavrinkom i na to sam ponosan. Biće to moje četvrte OI i malo sam opušteniji”.

Federerov suparnik u trećem kolu Rolan Garosa biće Francuz Nikolas Mau.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.