Fish: "Mislio sam da ću umrijeti"

Najbolji američki teniser Mardy Fish vratiće se profesionalnom tenisu na Wimbledonu nakon bolesti zbog koje je morao otkazati ovaj dio sezone na šljaci.

"Mislio sam da će mi srce iskočiti iz grudi. Tokom dana je sve bilo potpuno u redu. Ali svaki put kada bih otišao u krevet, pomislio sam: "Šta će se noćas desiti? Da li će ovo biti ponovo jedan od onih dana?". Zaista sam se mučio da zaspim", rekao je Fish.

Prve probleme Fish je osjetio nakon meča protiv Stanislasa Wawrinke u Davis Cupu, a nakon meča u Biscaneu protov Juana Monaca bilo je jasno da nešto nije uredu.

"Probudio sam se rano ujutru i osjetio da mi srce lupa tri puta brže nego obično. Potpuno sam bio u panici. Tokom tih pola sata sam mislio da ću umrijeti", priča Fish.

Sada je na sreću sve u najboljem redu. Operacija srca je protekla u najboljem redu i Fish očekuje da će biti spreman za nastup na trećem Grand Slam turniru sezone u Wimbledonu.

"Pazite, još uvijek sam među deset najboljih na svijetu i još uvijek sam najbolji Amerikanac. I dalje se dobro zabavljam i ne planiram da sjedim dok sam u Top 10", zaključio je Mardy Fish.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.