Ivo Karlović o prednostima i manama visine

Najviši igrač na ATP listi, Ivo Karlović, otkrio je kako zbog svoje visine ima posebne treninge, te da mora dosta raditi na izdržljivosti. Uz to, požalio se i kako mu putovanja često nisu bila nimalo ugodna.

Hrvatski tenisač Ivo Karlović zbog svoje visine drukčije se priprema za nastupe od ostalih igrača na ATP-u. Istaknuo je kako najviše radi na nogama jer mu se teže kretati po terenu, te na izdržljivosti kako bi mogao kontrolirati svoju težinu.

"Posebnu pažnju na treninzima posvećujem nogama. Nije mi lako kretati se po terenu. Isto tako dosta radim i na izdržljivosti zbog moje težine, treba to nositi, a moram puno trčati", rekao je hrvatski tenisač za ATPWorldTour.com.

Karlović se požalio kako su mu putovanja avionom često predstavljala problem: "U zrakoplovu nema puno mjesta za noge. Srećom sada putujem u poslovnom razredu, kada sam bio mlađi putovao sam u ekonomskom gdje je uvijek bilo problema s time. Pokušavam se kretati tijekom leta i pijem puno vode."

Div sa Šalate je progovorio i o prednostima i manama svoje visine: "Jači sam od većine ostalih igrača. Uz to imam i puno veći doseg, mogu servirati s velike visine. No, nedostatak je što se moram i spuštati. Teško se kretati kad se često dižeš i spuštaš, pogotovo s mojom visinom", kazao je.

Karlović je još istaknuo kako radi dosta na vježbama istezanja što mu pomaže da smanji broj ozljeda tijekom sezone, a igračima visokim poput njega preporučio bi da porade na leđima i koljenima. Za kraj je otkrio kako je po njemu najbrži tenisač Gael Monfils, a najbolji rad nogu ima David Ferrer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.