Čilić: "Mogu biti zadovoljan igrom"

Roland Garros 2012: Najbolji hrvatski tenisač Marin Čilić u tri je seta preko Daniela Munoz-De La Nave izborio susret drugog kola Roland Garrosa u kojem ga čeka daleko poznatiji i opasniji Španjolac, pobjednik iz 2003. i bivši prvi igrač svijeta Juan Carlos Ferrero. 23-godišnji Međugorac igrom prikazanom protiv kvalifikanta unatoč četiri izgubljena servisa i činjenici da je u sva tri seta lovio najmanje break zaostatka bio je u globalu zadovoljan.

"Mogu biti zadovoljan, kvalifikanti su uvijek zeznut ždrijeb na početku Grand Slama, a Munoz-De La Nava pogotovo jer čovjeka nikad nisam ni vidio kako igra. U početku je bilo malo nezgodno, trebalo mi je vremena da se prilagodim i vrlo brzo sam se našao u zaostatku 1:4. Kriv sam bio i sam, poklonio sam mu break s tri duple, ali od tog trenutka prilagodio sam igru, čekao sam pravi tren za prelazak u napad, više nisam žurio želeći sve riješiti u prvoj izmjeni ili dvije", izjavio je 21. nositelj Roland Garrosa Marin Čilić nakon 6:4, 6:4, 7:5 pobjede nad španjolskim kvalifikantom Danielom Munoz-De La Navom.

"Zadovoljan sam kako sam odigrao i na defenzivnom i na ofenzivnom planu, zadovoljan sam taktikom i načinu na koji sam se adaptirao na razvoj situacije na terenu. Dosta sam gradio poene, držao kontrolu u izmjenama i pokazao optimalnu dozu agresivnosti", nastavio je na 24. mjestu najbolje rangirani hrvatski igrač.

"Nastavak je to igara u ova zadnja tri do četiri tjedna. Pronašao sam se, više ne idem glavom bez obzira naprijed, ne forsiram nego čekam pravi trenutak. Igram s 80 do 90 posto, gradim poen i kontroliram agresivu". Lopte su u odnosu na lani drugačije? "Mekše su, sporije. Dosta igrača lani se žalilo na bolove u laktu, što se mene tiče za odskok mi je sada lošije, ali za igru bi moglo dobro doći. Izmjene će biti duže, bit će se lakše braniti, a olakšat će se i prelazak iz obrane u napad", objasnio je i napomenuo: "Na početku tjedna dva dana je padala kiša i razlika je ogromna. Lopta je dosta dlakava pa na kiši pokupi svu vlagu i sporije leti, ali kako meni, talo i ostalima, treba se prilagoditi uvjetima".

U drugom kolu čeka Juan Carlos Ferrero. S pobjednikom iz 2003. godine i nekadašnjim brojem jedan koji je u prvom kolu s 6:1, 6:4, 6:3 nadigrao domaćeg igrača s pozivnicom Jonathana Dasniers de Veigyja (6:1, 6:4, 6:3) Čilić je igrao jednom i pobijedio, prije tri godine u Cincinnatiju od danas 41. igrača svijeta bolji je bio s 6:3, 6:4.
"Neugodan je, solidan sa svih strana i svoju bi igru mogao igrati i 10 dana. Bitno će biti kako ću se braniti, osjećam se dobro, možda samo neka posluži vrijeme, bude li toplije, kao danas"  zaključio je Čilić.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.