Nadal: "Igrao sam pod manjim stresom nego ranije"

Roland Garros 2012: Lagano zagrijavanje imao je drugi nositelj i prvi favorit za osvajanje ovogodišnjeg Roland Garrosa. Nastupima na posljednjim turnirima Rafael Nadal je potvrdio da je u dobroj formi te je njegov protivnik u prvom kolu Simone Bolelli bio svjestan kako bi i osvajanje seta bilo malo čudo. Nije se niti približio tom dosegu, izgubio je s glatkih 6:2, 6:2, 6:1.

Naredni Nadalov protivnik biće Denis Istomin, koji je sa 6:2, 6:1, 6:2 deklasirao Igora Kunjicina.
U oba dosadašnja meča, oba 2010. godine, Nadal je slavio protiv trenutno 43. tenisera sveta.

Rafael Nadal: "Tek smo u drugom kolu i ne mogu još misliti o osvajanju turnira i rušenju Borgovog rekorda. Moram ići dan po dan i ne misliti na te stvari. Mislim da sam danas odigrao dobar meč i učinio ono što sam trebao. Dobra vijest je svakako da sam igrao pod manjim stresom i nervozom nego što sam to ranije činio u prvim kolima u Parizu."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.