Serena: "Razočarana sam"

Roland Garros 2012: Serena Vilijams prvi put u karijeri ispala je na startu nekog od Grend slem turnira, pošto je na Rolan Garosu ispala od domaće takmičarke Viržini Razano.

Pre toga, najlošiji rezultat Serena je zabeležila pred 14 godina u Melburnu, kada je ispala u drugoj rundi od sestre Venus.

"Razočarana sam, ali i to je život, stvari bi mogle da budeu gore. Mnogo toga sam prošla u životu. Nisam srećna sada, moram da shvatim šta sam radila pogrešno i da to ne radim ponovo. Borila sam se do kraja“, izjavila je Serena.

„Previša sam grešila danas, a to nisam činila u prošlosti“, dodala je mlađa Vilijamsova.

Razano, trenutno 115. teniserka sveta, bila je presrećna posle velikog trijumfa.

„Publika mi je dala energije. Sada ću morati da se odmorim. Hvala publici na podršci. Morala sam debelo da se potrudim da pobedim, videli ste da ona do kraja nije davala poklone. Morala sam da budem mentalno jaka i da dam sve od sebe“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.