Federer: "Volim Roland Garros"

Roland Garros 2012:Roger Federer je prije 13 godina prvi put nastupio na Roland Garrosu i to mu je ujedno bio i prvi Gren slem turnir.

„Zaista sam oduvijek voleo ovaj turnir“, rekao je Švajcarac.

„U početku sam se mučio jer su moji rezultati ovde varirali. Za mene je ovo bio veoma težak turnir u početku, dok sam se na Vimbldonu i US openu odmah osećao odlično. Ovo je mesto gde sam dobio specijalnu pozivnicu 1999. godine. Izgubio sam od Pata Raftera na terenu Suzan Lenglan, tako da imam lepe uspomene iz tog perioda.“

Švajcarac je jedini trijfum u Parizu ostvario pre tri godine.

„Naravno, 2009. godine je bilo veoma, veoma posebno za mene kada sm pobedio.Emocije su bile neverovatne i dobio sam ogromnu podršku publike. Praktično se isto dogodilo i prošle godine, nadam se da će tako biti i ove.“

Prošle godine Federer je u polufinalu pobedio Novaka Đokovića, a i sada bi mogli da se susetnu u istoj rundi. Novak u Parizu pokušava da uradi nešto što nije uspelo ni Federeru ni Nadalu, a ni mnogim drugim velikim teniserima.

„Pričamo o možda i najvećem dostignuću“, rekao je Švajcarac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.