RG: Poraz Andy Roddicka u prvom kolu

Roland Garros 2012: Nekada prvi teniser svijeta Andy Roddick poražen je u prvom kolo Roland Garrosa. Bolji od Roddicka, trenutno tek 33. tenisača svijeta, bio je Franczuz Nicolas Mahut, 89. na ATP ljestvici, sa 6-3, 6-3, 4-6, 6-2. 

Bio je to njihov peti međusobni ogled. U prvom meču na zemlji, Mahut je stigao do prve pobjede. Ovaj 30-godišnji Francuz ostat će najviše upamćen kao protagonist meča u 1. kolu Wimbledona prije dvije godine, u kojem je izgubio od Amerikanca Johna Isnera sa 70-68 u petom setu nakon 11 sati i pet minuta borbe što je, dakako, bio najduži meč u povijesti tenisa.
Roddick niti u najboljim danima karijere nije bio dobar u Roalnd Garrosu. Samo jednom je stigao do osmine finala, prije tri godine, a ovo mu je već peti poraz u 1. kolu.

Teksašanin zbog ozljede kuka nije igrao tenis dva mjeseca, odnosno od Masters 1000 turnira u Miamiju na tvrdoj podlozi, pa sve do Kupa nacija u Düsseldorfu i prvih nastupa na zemlji. Na tom natjecanju nije uzeo niti jedan set u tri meča, a puno bolje nije prošao niti u Parizu. No, nije tražio isprike.

''Izgubio sam od igrača kojem zemlja, kao ni meni, nije najbolja podloga, ali od igrača koji je odigrao bolje od mene. Dugačka pauza? Neću u tome tražiti nikakvu ispriku. Odlučio sam igrati. Znači, dobro sam. Izgubio sam. To je kraj priče'', gospodski je podnio poraz Roddick.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.