Tipsarević: " Na fudbal i pecanje išao bi sa Nadalom"

Roland Garros 2012: Janko Tipsarević rekao je u intervjuu za zvanični sajt Rolan Garosa da bi na pecanje u fudbal najradije išao sa Rafaelom Nadalom. Drugi reket Srbije je govorio i sa kim bi igrao miks dubl i išao u Las Vegas, koga bi intervjuisao da je novinar.

Sa kim bi popio vino?
Sa Majklom Ljodrom. On je dubl partner mog druga Nenada Zimonjića i uvek kaže da je opsednut vinom. Mislim da bi bio prava osoba sa kojom bih popio flašu vina.

Sa kim bio jeo u omiljenom restoranu?
Karolinom i Benitom, mojim predstavnicima za medije.

Sa kim bi proveo noć u Las Vegasu?
Sa Kafeljnikovim. On igra na velike uloge.

Ko bi bio domaćin na tvom venčanju?
Ukoliko bih morao da biran, on bih izabrao Gaela Monfisa. On bi bio prilično dobar u tome.

Sa kim bi išao na fudbalski meč?
Hmmm... Rafaelom Nadalom. On navija za Real Madrid, ja za Barselonu.

Da si novinar, koga bi intervjuisao?
Dmitrija Tursunova. On je drugačiji i veoma interesantan. Bila bi to promena u odnosu na dosadne intervjue koje čitate.

Sa kim bi otvorio bar?
Benitom i Karolinom.

Sa kim bi išao na pecanje?
Sa Rafaelom Nadalom, on bi trebalo da bude ekspert, zar ne?

Sa kim bi svirao u bendu?
Ja sam DJ u slobodno vreme pa bi bilo zanimljivo da pokušam sa Monfisom.

Sa kim bi igrao u konkurenciji mešovitih parova?
Sa Katarinom Srebotnik. Ona je najbolja dubl igračica i kada ste sa njom, skoro ste sigurni da pobeđujete.

Sa kim bi tražio devojke?
Oženjen sam tako da to ne radim više. Igra je završena za mene. Da nisam oženjen, onda bih išao sa Felisijanom Lopesom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.