Petra Martić: "Veliki dan za mene"

Roland Garros 2012: Prvi nastup na velikom terenu u drugom kolu Roland Garrosa završio je prvom Top 10 pobjedom i prvim prolazom u treće kolo jednog Grand Slama, a protiv osme igračice svijeta i prošlogodišnje polufinalistice Marion Bartoli.

Nasmijala nas je Petra Martić nakon pobjede u drugom kolu protiv Marion Bartoli na pitanje što misli o sljedećoj protivnici, 29. nositeljici Anabel Medina Garrigues. "Ona je iduća, je li? To mi je prva vijest! Nikad ne gledam ždrijeb, ni na manjim turnirima, a osobito ne na Grand Slamovima. Tko mi dođe, dobro dođe. Naučila sam da kad god kalkuliram, mogla bi možda do četvrtfinala ili dokle god, nikad ne ispadne kako zamislim. Medina Garrigues? U trećem je kolu, očito dobro igra. Nositeljica je“ (bila je i Bartoli i to osma samo da bi izgubila 2:6, 6:3, 3:6, nap. a.), “ali mislim da je u trećem kolu protivnica po mjeri".

Vratimo se na veliku pobjedu nad prošlogodišnjom polufinalisticom i bivšom finalisticom Wimbledona, s osvojenim prvim setom ispustiti rani break u drugom i još jedan break na početku trećeg seta, propustiti i jednu meč-loptu, ogromna je stvar. "Velik je ovo dan za moju karijeru. Bio mi je ovo prvi meč na velikom terenu, a na kraju sam ostvarila i prvu Top 10 pobjedu i prvi put na Grand Slamu izborila treće kolo. Mislim da nisam ni svjesna što sam postigla, da ću tek ujutro kad se dojmovi slegnu spoznati pravu težinu ove pobjede, sad sam još malo zbunjena".

"Imala sam plan igre, igrati čvrsti spin i probati je što više šetati jer u tom je segmentu najtanja i u prvom setu plan je funkcionirao gotovo bez greške, a i ona je dosta promašivala. U drugom setu povela sam 2:0 i stala, povukla sam se, uhvatila me malo i trema, ali za treći sam znala da moram ponovno početi igrati igru iz prvog, preuzeti stvari u svoje ruke pa dokle doguram jer u protivnom ne bih daleko. Eto, upalilo je", lakonski je zaključila.

Rezultati na zemlji posljednje dvije sezone nisu bili temelj za optimizam da bi upravo na Rolang Garrosu prvi put probiti barijeru i nakon šest poraza u drugom kolu na jednom Grand Slamu spojiti dvije pobjede. "Prije početka sezone bila sam dosta nervozna. U zadnje dvije godine ukupno sam napravila jedva dvije pobjede, a odrasla sam na zemlji. Postajale su u meni sumnje, ali trener me smirio i nakon četvrtfinala Budimpešte" (poraz od Jelene Vesnine) "i dobrog nastupa protiv Stosur u Madridu“ (od pete igračice svijeta izgubila je u prvom kolu, ali s 6:7 u trećem setu, nap. a.) "dobila sam na samopouzdanju. Vjerovala sam u sebe i to me najviše podiglo".

Noga je u redu? "Sve je u redu, nije bila riječ o ligamentu nego žulju. Bandažirali su mi stopalo, ali ispod su stavili komadić spužve debeo možda jedan centimetar i pomogao je za ligament samo što mi je oderao kožu. Sve mi je više smetalo i morala sam zvati fizioterapeuta da nešto napravi, na kraju su spužvu maknuli i zamotali žulj, a ligament ostavili bez zavoja".

Vrijeme u Parizu lagano se mijenja, s današnjih 26 do vikenda se očekuje pad od jedno 10 stupnjeva, najavljena je i mogućnost kiše. Koliko bi to moglo utjecati na susret protiv Medina Garrigues, padne li kiša usporit će teren? "Istina je meni više odgovara brži teren, ali ako ja ne mogu zabiti winner neće ga ni ona. Neka, trčat ćemo", zaključila je Petra s širokim osmijehom na usnama.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.