Federer: Bio sam kod kuće, napordno sam trenirao i sada se dobro osećam

ATP Madrid 2013: Roger Federer ponovo na teniskim terenima. Federer se vraća  na teren posle osam nedelja – poslednji put igrao je u Indijan Velsu, kada je izgubio u četvrtfinalu od Rafaela Nadala.


“Bilo mi je veoma važno da se odmorim. Ne previše, ali taman toliko da me bude teško pobediti u narednih nekoliko meseci”, rekao je Federer.

“Na kraju krajeva, mi igramo kako bismo bili deo spektakla, kako bismo igrali pred publikom i kako bismo ostvarivali ciljeve o kojima smo sanjali. Da bih to učinio, potrebno je da vredno radim, ali takođe je potrebno i da napravim predah, kako bih se vratio uzbuđen i motivisan. Tako se sada osećam”, dodao je švajcarski teniser.

Rodžer kaže da će mu odmor pomoći pred veoma važan deo sezone.

“Bio sam kod kuće, napordno sam trenirao i sada se dobro osećam. Bilo mi je potrebno malo vremena da sredim problem sa leđima iz Indijan Velsa. Dobro je što se to poklopilo sa planiranim odmorom, tako da nisam izgubio mnogo vremena”.

Federer je ove sezone smanjio broj turnira, ali sada i njega čeka gust raspored.

“Izuzetno sam uzbuđen što se vraćam na Tur, od sada pa do US opena igraću maletene na svim turnirima, biće to dug put. Moram da budem spreman za to”.

Švajcarac je slobodan u prvom kolu, a u drugom ga čeka bolji iz meča Tomić – Štepanek

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.