Hassu titula u Münchenu

ATP München, finale: Sa samo jednim izgubljenim setom u četiri ovotjedna meča Tommy Haas došao je do svog 14. naslova u karijeri. U finalu je Haas sa 6:3, 7:6 (3) bio bolji od branitelja naslova Philippa Kohlschreibera.


"Senzacionalan je osjećaj. Jako sam ponosan. Svaka je titula odraz vaše igre tijekom cijelog tjedna, a to se ne događa tako često. Osvojiti turnir u ovako kasnoj fazi svoje karijere zaista je sjajno", presretan je bio Haas, koji je tako postao prvi 35-godišnjak s ATP titulom još od Fabricea Santoroa 2008. godine.
Haas je protiv Kohlschreibera dominirao sve do 6:3, 5:4 te je servirao za meč. Tada je odigrao svoj najlošiji gem u susretu i Kohlschreiber se vratio u igru. No ne zadugo. U tie breaku Haas je pronašao igru iz ranije faze meča i slavio sa 7-3.

"Znao sam da će biti teško. On je ovdje igrao odlično i tražio je treći naslov, a meni je ovo bila možda i posljednja prilika za naslov u Münchenu. Dobro sam servirao i igrao kada je bilo najpotrebnije. Nisam htio ulaziti u treći set s obzirorm na to da sam propustio realizirati servis za meč", kazao je Haas, koji će na najnovijoj ATP ljestvici napredovati s 14. na 13. poziciju.
ATP München, finale:
Haas (Njemačka, 3) - Kohlschreiber (Njemačka, 4) 6:3, 7:6 (3)

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.