Šta je sa Soderlingom, jedinim čovjekom koji je pobjedio Nadal u Parizu?

Roland Garros 2013: Robin Soderling jedini je čovek koji je uspeo da pobedi Rafaela Nadala na Rolan Garosu, dogodilo se to u osmini finala 2009. godine.

Šveđanin je već više od godinu i po dana van terena – prvo je dobio mononukleozu, a sada ne uspeva da se potpuno oporavi od virusa koji mu tako dugo muči telo.

"Niko ne može da mi kaže sa sigurnošću koliko će mi biti potrebno da se vratim na teren, to mi najteže pada. Kada sam imao druge povrede, operacija kolena ili slično, doktori su mogli da mi kažu: ’Vratićeš se za šest meseci“, objašnjava Soderling.

Šveđanin je poslednji meč odigrao još u julu 2011. godine, kada je u finalu turnira u Bastadu pobedio Davida Ferera. S vremena na vreme poneki navijač seti se Soderlinga, ali sve ređe.

"Sve je počelo pred Vimbldon 2011. godine, kada me je bolelo grlo i imao sam grzonicu nedelju-dve pre turnira. Ti simptomi su se povukli, ali i dalje sam bio umoran. Svu energiju sam istrošio i maltene šest meseci nisam mogao ništa da radim“.

Vremenom se Soderling pomirio sa sudbinom da se neće tako brzo vratiti na igralište.

"U početku, iako sam se osećao jako loše, razmišljao sam kao da igram turnir sledeće nedelje. Sada shvatam da je potrebno vreme. Jednog dana mogu da treniram 45 minuta, čak i ceo sat, i da se osećam prilično dobro. Sledeći put pokušam isto i ne funkcioniše. Pokušavam da se oporavljam polako – nije važno da li će biti potrebno dve ili dve i po godine, samo da sam maksimalno spreman“, kaže 28-godišnji Soderling.


Iako je po prirodi optimističan, momak iz Tibra spreman je i za najgore.

"Bilo bi tužno ako ne budem uopšte mogao da se vratim tenisu, ali tokom ove pauze shvatio sam da tenis nije ceo moj život. Uvek bih osećao da sam završio karijeru prerano, ali srećan sam zbog svega što sam postigao. Moglo je ovo da mi se dogodi kada sam imao 20 godina. Potrebno je da na situaciju gledam iz pozitivne perspektive“.

Iako nije aktivan na Turu, Soderling pažljivo prati sva dešavanja u muškom tenisu.

“Rodžer je sve stariji, baš kao i Rafa. Bili su superiorni dugo i skoro je nemoguće bilo da nastave u tom ritmu. Mislim da ćemo u narednim godinama imati više različitih osvajača velikih turnira. Grigor Dimitrov je jedan od mladih igrača koji dolaze, važi za talenta već neko vreme i igra mu se popravlja. Isto važi i za Miloša Raonića, on će ostvariti dobre rezultate u budućnosti”, zaključuje 193cm visoki Šveđanin.

U dosadašnjem toku karijere Soderling je osvojio deset titula i bio je četvrti teniser na svetu, a 2009. i 2010. bio je vicešampion na Rolan Garosu.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.