Đoković:Ne razumijem zašto se publika okrenula protiv mene

ATP Madrid 2013: Nakon sinoćnjeg poraza od bugarskog tenisera, Grigora Dimitrova, Novak Đoković je bio razočaran i ljut.

Tokom ovog duela je vrijeđao publiku te se u svojoj izjavi nakon pokušao opravdati.

"U prvom setu prilikom svake tijesne odluke, kad god sam išao da pogledam gdje je pala lopta i dolazio i sudija, zviždali su mi. Ne vidim koji je razlog za to. Nisam radio ništa loše", rekao je Đoković.

"Ne razumijem zašto su se okrenuli protiv mene, koji je razlog, ali kako je tako je. Ja sam profesionalac, nije mi se dogodilo ovo prvi put", dodao je teniser.

Publika je nezadovoljstvo pokazala kada je Novak zatražio mediciski time-out, a Đoković se osvrnuo i na to.

"Do subote nisam znao da li ću da igram zbog zgloba. Ništa se nije dogodilo kada sam iskrenuo zglob jer sam bio dobro zaštićen, to je jedina dobra stvar, što nisam pogoršao povredu pred Rim i Pariz. Nisam se dobro spremio, ne tražim opravdanje, bio je bolji igrač i čestitam mu", rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.