Ljutiti Nadal: Moj naredni protivnik dok ja igram meč u 4 seta je u sobi i gleda TV

Roland Garros 2013: Rafael Nadal  napao je organizatore u Parizu zbog lošeg rasporeda mečeva. Nadal je
pobijedio  u drugom kolu Roland Garrosa Martina Kližana sa 4:6, 6:3, 6:3, 6:3, a zatim napao organizatore zbog lošeg rasporeda.

“Raspored za jučerašnji dan je bio pogrešan. Ne mogu ja igrati treći meč poslije jednog muškog i jednog ženskog, a moj suparnik poslije samo jednog ženskog. To nije fer. Igrao sam skoro tri sata, dok je moj sljedeći suparnik bio u sobi i gledao TV”, rekao je sedmerostruki pobjednik ovog turnira koji u sljedećem kolu igra protiv Fabija Fogninija.

“Fabio napreduje i postao je ozbiljan igrač. Ima puno samopouzdanja, a ja ću pokušati biti još agresivniji.”

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.