Nadal:Nisam najhrabriji muškarac na svijetu

Roland Garros 2013: Španski teniser Rafael Nadal izjavio je da se plaši pasa, mraka, oluje i motora, ali ne i najveće pretnje na Rolan Garosu - Novaka Đokovića! Nadal deluje poprilično neustrašivo na terenu, ali izvan njega je, kako sam kaže, veliki plašljivko.

- Nisam najhrabriji muškarac na svetu kad sam van terena. Ne volim da sam sam u mraku. Ne volim motore i izbegavam sve stvari koje su rizične po život - izjavio je Španac. On je ranije priznao i da se plaši pasa.

Ne veruje kucama

- Nije mi prijatno u prisustvu životinja. Čak ni pasa, ne verujem im - rekao je Nadal.
Ali kad je u pitanju Rolan Garos i trenutak koji svi željno iščekuju, a to je susret u polufinalu s Novakom, Nadal nema nikakvih strahova. Najavljuje i osmu pobedu na pariskim terenima.

- Rolan Garos je za mene poseban, volim ovo mesto i imam sve šanse da ponovo pobedim - zaključio je Rafa. Šteta za Đokovića što uvođenje pasa na teren nije dozvoljeno - verujemo da bi prisustvo njegovog vernog ljubimca Pjera uspelo da poremeti Španca na putu ka osmoj tituli Otvorenog prvenstva Francuske.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.