Ana Ivanović: "Sigurno će biti težak meč"

WTA Miami 2012: Ana Ivanovićev je u trećem kolu slavila protiv Danijele Hantuhove sa 2:0 u setovima, a naredna protivnica biće joj Venus Vilijams.

Ana Ivanović rekla je posle plasmana u osminu finala turnira u Majamiju da je zadovoljna svojom igrom i da se dobro oseća.

„Veoma sam zadovoljna kako sam odigrala, pogotovo što sam uspela da završim meč u dva seta", rekla je Ana.

"U prvom setu sam odigrala veoma dobro, skoro bez greške, u drugom setu je bilo malo gusto imala sam dosta šansi koje nisam iskoristila, ali uspela sam da ostanem smirena i meč završim u svoju korist", dodala je 14. teniserka sveta.

Ana je u polufinalu Indijan Velsa , pre desetak dana, predala meč Ruskinji Mariji Šarapovoj u drugom setu zbog povrede kuka, ali kaže da se sada bolje oseća i da ima svu potrebnu negu u svom timu.

„Bolje mi je stvarno, imam ovde fizioterapeuta koji mi pomaže sa oporavkom. Bilo dosta teško jer nisam trenirala par dana pre nego što sam došla ovde, nisam imala previše šanse da se prilagodim ovim uslovima. I posle prvog meča sam morala da uzmem dan odmora, ali srećna sam što sam sad mogla da igram sto posto i nadam se da ću i dalje biti okej“, kaže Ivanovićeva.

Pred duel sa Venus Vilijams u četvrtini finala Ana je rekla da očekuje težak meč.

„Pre svega divno je što se Venus vratila i opet igra. Sigurno će biti težak meč, mislim da sam je jednom dobila u Australiji. Međutim, sada želim da se fokusiram na svoju igru i na svoju stranu terena i da uživam. Nadam se da ću igrati kao što sam igrala do sada, pa ćemo videti “, zaključila je Ana.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.