Đoković: "Morao sam da igram dobro i agresivno od prvog poena"

ATP Miami 2012: Novak Đoković je do plasmana u polufinale na Floridi došao trijumfom sa 6:2, 7:6 (7:1), posle jednog sata i 54 minuta igre. 

Prvi reket sveta Novak Đoković rekao je da je do pobede protiv Španca Davida Ferera u četvrtfinalu Mastersa u Majamiju došao zahvaljujući agresivnoj igri. 

“On je bio kao ‘zid’ na terenu, pošto vraća mnogo loptica. On je igrač koji vas tera da odigrate još jedan dodatni poen”, rekao je Đoković. 

 “Ipak, to sam i očekivao. Bio je veoma impresivan ovde, u Majamiju, posebno u duelu sa Del Potrom. Morao sam da igram dobro i agresivno od prvog poena, to sam uradio i to je bio ključ pobede”, dodao je Đoković. 

 Ferer je istakao da je Đoković zasluženo slavio. 

 “Bio je bolji od mene. Odlično je ušao u meč. Mislim da sam ja u ključnim trenucima napravio više grešaka, a on je igrao mnogo bolje iz poena u poen”, rekao je Ferer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.