Federer: " Godine mi nisu problem. Igram odlično"

ATP Miami 2012: Roger Federer izjavio je uoči prvog meča na Mastersu u Majamiju protiv domaće uzdanice Rajana Herisona da je jako zadovoljan formom i da mu godine ne predstavljaju problem niti kočnicu.

"Od avgusta, kada sam napunio 30 godina, odigrao sam nekoliko mečeva koje bi mogao da svrstam u kategoriju najboljih u karijeri. Očekivao sam da ću ostati u dobroj formi i na početku četvrte decenije života, ali ne i da ću igrati ovako. Dokazao sam sebi i bližnjima da mogu još mnogo toga da pružim i da mi godine nisu problem. I dalje sam sjajan na terenu i to me čini srećnim", rekao je otvoreno Federer.

Najbolji teniser svih vremena dodao je i da ga raduje što će olimpijski turnir biti igran na Vimbldonu.

"Velika je stvar za nas tenisere što će Igre biti u Londonu, odnosno Vimbldonu. To će se dogoditi samo jednom u našim karijerama i zato svi želimo da tamo napravimo dobre rezultate. Iskreno se nadam da ću biti u optimalnoj formi. Ukoliko budem igrao kako umem, mogu se nadati zlatu", dodao je Švajcarac.

On je otkrio i da će pred kraj godine odigrati nekoliko egzibicionih mečeva u Južnoj Americi.

"Igraću u Kolumbiji protiv Conge i imaću dva meča u Brazilu, samo ne znam u kojim gradovima i protiv koga ću nastupiti", istakao je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.