Miami finale uživo: Šarapova -Radwanska

WTA Finale Miami 2012: Za naslov pobjednice WTA turnira u Miamiju borit će se Marija Šarapova i Agnieszka Radwanska. Ovaj meč igra se u subotu od 18:30 sati i možete ga uživo pogldati ovdje.

Marija Šarapova po četvrti put u svojoj karijeri igrat će finale Miamija i pokušati doći do prvog naslova. 2005. bolja je bila Kim Clijsters, 2006. Svetlana Kuznjecova, a prošle godine Viktorija Azarenka. Ove sezone pokušat će napraviti korak naprijed protiv Agnieszke Radwanske s kojom se do sada sastajala 8 puta i ima 7 pobjeda.

 "Uvijek je razočaravajuće izgubiti u finalu, ali potrebno je puno truda da se dođe do finala. Sretna sam što sam dobila još jednu priliku to promijeniti. To bi mi posebno značilo jer dolazila sam na ovaj turnir jako puno godina, još otkad sam bila mlada djevojka. Oduvijek sam sanjala o igranju na ovom terenu. Kad sam imala 12, 13 godina došla bih iz Bradentona ovdje gledati Riosa, Kafeljnikova i Seles."

U prvom polufinalnom meču Šarapova je s 4:6, 6:2, 6:4 porazila Caroline Wozniacki poslije dva sata i 34 minute igre. 

 "U prvom setu sam prestala riskirati i tražiti winnere. Nakon toga, vrlo lako sam mogla pasti u drugom setu. Ali, podigla sam ritam igre i bila agresivna. Caroline voli duže izmjene, a to nije moja igra. Ona vas tjera da igrate jako puno udaraca i može provesti sate na terenu. To ju je i držalo na broju jedan toliko dugo", rekla je Šarapova. 

 Samo dan nakon što je Azarenki nanijela prvi ovosezonski poraz, Marion Bartoli kao da je ostala bez snage te je upisala poraz od Radwanske 6:4, 6:2. 
Bio je to uistinu čudesan meč u kojem su samo tri gema otišla na stranu servera. Napravljeno je, dakle, čak 15 breakova (Radwanska 9, Bartoli 6), a pred kraj meča - ugasila su se svjetla na stadionu. 

 "Koncentrirate se na meč i nastojite ga završiti u dva seta, kad ono ugase se svjetla. Bio je ovo jedan od najčudnijih mečeva koje sam ikada igrala. U svlačionici sam se pokušala koncentrirati, ostati zagrijana i nastaviti", izjavila je Radwanska, kojoj je to bila sedma pobjeda u isto toliko međusobnih dvoboja s Francuskinjom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.