ATP Miami: Meč Nadal - Tsonga najava

ATP Miami 2012 Live: Rafael Nadal i Jo-Wilfrieda Tsonge će se sastati u četvrtfinalu Mastersa Miami od 03:00 sata polije ponoći.Ovaj meč u direktnom prenosu možete pogledati ovdje.

Iako je protiv Keija Nishikorija slavio s rezultatski komfornih i rutinskih 6:4, 6:4, Rafael Nadal na terenu je proveo čak dva sata i deset minuta. U prvom setu Nishikori je nadoknadio početni break zaostatka, ali je Španjolac kod 5:4 napravio novi break i priveo set kraju. U drugom setu Nadal je poveo 5:2, Nishikori breakom smanjio na 5:4, da bi ponovno u desetom gemu izgubio svoj početni udarac, a s njime i meč. Japanac je ukupno realizirao dvije break lopte od osam, a trostruki finalist četiri od deset.

"Početak je bio vrlo težak za mene. Krajem prvog seta počeo sam osvajati svoje servis gemove lakše od njega. Mislim da sam više kontrolirao meč. U drugom setu sam započeo dobro i poveo 3:0. Kod 5:3 nisam odigrao dobar gem i breaknuo me. Imao sam sreće što sam odmah uzvratio i na kraju dobio meč", izjavio je poslije meča Nadal.

Španjolac će u dvoboju za polufinale igrati protiv šestog nositelja, Jo-Wilfrieda Tsonge. Francuz je sa 6:3, 6:2 porazio Nijemca Floriana Mayera. Bit će to njihov deseti međusobni dvoboj. Nadal vodi 6-3, no Tsonga je dobio posljednji susret na Barclays ATP završnici u Londonu prošle godine i ukupno dva od posljednja tri. Sastali su se jednom i u četvrtfinalu Miamija. Bilo je to 2010. godine i tada je Nadal slavio 6:3, 6:2.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.