Venus: " Šta kažete, imala je meč loptu? O Bože..."

WTA Miami 2012: Venus Vilijams se izborila za duel sa Anom Ivanović u Majamiju pobedivši posle skoro tri sata borbe Aleksandru Voznijak iz Kanade sa 4:6, 6:4, 7:6(5), ali američka teniserka pritom uopšte nije bila svesna da je njena suparnica u završnici trećeg seta imala meč loptu.

"Šta kažete, imala je meč loptu? Hvala Bogu da često ne marim za rezultat, već samo gledam da osvojim naredni poen. Meč lopta, kažete... O, Bože, pa to stvarno nisu dobre vesti", rekla je zbunjena Amerikanka.

Venus je imala šestomesečnu pauzu zbog autoimune bolesti, a povratak na teren obeležila je dobrom igrom na svoje servise, što je posebno raduje.

"Ovo kako sam servirala protiv Voznijak je ono što sam i priželjkivala. Krhkog sam psihičkog stanja u ovom trenutku, nije mi bilo lako, a pritom mi je Aleksandra učinila situaciju još težom jer je stvarn odigrala dobro. Blizu je ulaska u top 20 i zaslužuje čestitke. Što se mene tiče, samo sam želela da dođem do pobede. Razmišljam stalno o Olimpijskim igrama, hoću da osvojim što više WTA poena i plasiram se na Igre. To me motiviše", poručila je Amerikanka.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.