Murray: " Loše mi je bilo zato što sam popio previše tečnosti"

ATP Miami 2012: Anady Murray se posle velike borbe sa Jankom Tipsarevićem plasirao u polufinale Majamija, a posle meča je izjavio da mu je bilo loše jer je popio previše tečnosti. 

On je u drugom setu zatražio pomoć lekara, jer se požalio na bolove u stomaku i naveo da ga nešto tera na povraćanje. Dobio je tabletu i nastavio da igra. 

 "Išao sam na testove koji određuju koliko je telo hidrirano i rezultati su bili dobri i pored toga što gotovo ništa nisam pio u poslednja dva seta", rekao je Murrayi posle meča. 

 "Ne znam da li sam popio previše pre meča i prepunio želudac tečnošću. Svaki put kada bih uzeo gutljaj, teralo me da podrignem. Pio sam veoma malo u poslednja dva seta. Sigurno ima neke veze sa tim. Bilo je toliko toplo i vlažno, a ja sam sa terena izašao hidriran, to znači da sam verovatno pre meča popio previše tečnosti", rekao je Škot.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.