Đoković: " Majami je prvi veliki turnir koji sam osvojio"

ATP Miami 2012: Novak Đoković izjavio je na redovnoj konferenciji za štampu da mu je turnir u Majamiju bio odskočna daska u karijeri.

„U prošlosti sam igrao dobro u Majamiju. Zapravo, ovo je prvi veliki turnir koji sam osvojio, 2007. godine. Ovde sam zabeležio nekoliko velikih pobeda i turnir u Majamiju za mene i moju karijeru predstavljao je veliku odskočnu dasku“, rekao je Novak, koji se u drugom kolu ovogodišnjeg turnira sastaje sa Markosom Bagdatisom.

„Mislim da je Majami veoma zabavan grad, multikulturalan. Ovde možete videti ljude iz različitih delova sveta kako bodre igrače iz svoje zemlje. Uvek je lepo vreme i ima mnogo toga da se radi van terena. Majami je divno mesto koje pruža brojna uživanja“, dodao je Novak.

Đoković je branilac titule u Majamiju, pošto je prošle godine u finalu savladao Rafaela Nadala.

„Taj izraz ’branilac titule’ zvuči pomalo kao da neko stagnira, nekako je ravan i deluje kao da se nešto čeka, a ne da se nešto čini. Zato bih radije bio u grupi igrača koja juri titulu, koja se bori za nju, a ne da čekam da mi je neko dodeli. Zaista želim da se borim za trofej kao i svaki drugi igrač. Verujem da je svaka sezona drugačija, svaki turnir, svaka nedelja“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.