Tsonga smatra da je izgubio jer su sudije pomogle Nadalu

ATP Miami 2012: Francuski teniser Jo-Wilfred Tsonga izjavio je da je Španac Rafael Nadal imao podršku sudija u četvrtfinalu turnira masters serije u Majamiju. Nadal je posle dva sata i 50 minuta igre pobedio Tsongu sa 6:2, 5:7, 6:4 i plasirao se u polufinale. 

 "Tokom celog meča bio sam prinuđen da tražim 'čelendže' i u većini slučajeva sam bio u pravu. Sudija nijednom nije preuzeo inicijativu protiv Nadala i uvek bi prećutao sumnjive situacije. Osećao sam se kao da imam dvostruki posao, zbog kog sam gubio fokus", rekao je Tsonga. 

 Francuz je dodao da je razočaran jer je mogao da dobije meč i da je zbog toga prilično isfrustriran. 

 "Mislim da sam kompletan teniser i pokušavao sam da igram svoju igru. Umem da se branim, izlazim na mrežu, napadam. Ne želim samo da vraćam lopticu u teren i čekam grešku protivnika", naglasio je Tsonga.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.