Federer: "Sreća nije bila na mojoj strani"

ATP Miami 2012:Rodik je napravio veliko iznenađenje pobedom nad Federerom sa 7:6 (7:4), 1:6, 6:4, posle dva sata i jednog minuta igre, i tako došao tek do treće pobede u njihovih 24 susreta.

„Meč je bio veoma težak za mene. Nijanse su odlučili, a sreća jednostavno nije bila na mojoj strani“, rekao je Federer.

Federer je, takođe, istakao da mu je veoma drago što Rodik igra veoma dobro u poslednje vreme.

„Endi je i dalje odličan igrač, mislim da zaslužuje više poštovanja nego što dobija u ovom trenutku. Srećan sam što igra veoma dobro, on je veliki šampion, i trebalo bi da uživamo da ga gledamo dok još uvek imamo priliku. Ovo je sjajno veče za njega i za američki tenis“, rekao je Federer.

Zanimljivo je da je Rodik poslednji put pobedio Federera baš u Majamiju, u četvrtfinalu 2008. godine.

„Nikada neću stići Rodžera po pobedama, ali volim kada imam dane kao što je ovaj, zato i dalje igram. Razumem zašto Rodžer ima mnogo navijača ovde, zbog svih njegovih uspeha, i nije mi smetalo što navijaju za njega, srećan sam što su uzbuđeni zbog tenisa“, rekao je Rodik, „Ipak, ne smem dugo da razmišljam o ovom meču. 2008. godine sam pobedio Rodžera, a odmah potom izgubio od Davidenka“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.