Đoković zadovoljan igrom

ATP Rim 2012: Novak Đoković je nakon pobjede u drugom kolu nad Bernardom Tomićem sa 6-3 i 6-3 izjavio kako je zadovoljan svojim nastupom.

“Bio je ovo dobar prvi meč na turniru. Igrao sam protiv veoma talentovanog igrača, od kojeg ne znate šta da očekujete, pošto stalno mijenja svoju igru. Zadovoljan sam svojom igrom i uslovima, kao i zbog odlične posjećenosti”, rekao je Đoković.

Đoković je još za vikend rekao da se na crvenoj šljaci osjeća kao u raju u poređenju na plavu, na kojoj se igralo prošle nedelje u Madridu. Ipak, Đoković još uvijek nije želio da ocjenjuje svoju trenutnu formu:

“Nisam imao nikakvih problema sa prilagođavanjem na crvenu šljaku, pošto sam na takvoj podlozi trenirao već pet ili šest sedmica. Rano je suditi o formi, posebno jer mi je ovo bio tek prvi meč u Rimu. Što se mene tiče, odlično sam spreman, i fizički i psihički”, naglasio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.