Nadal: Ja sam Chelsea koji pobjeđuje, dok je Federer Manchester Unitet koji osvaja

Roland Garros 2013: Rafael Nadal izjavio je da brojke govore da je Roger Federer najbolji teniser u historiji.

Španac vodi protiv Švicarca 20-10 u međusobnim duelima, ali ima šest Grand Slamova manje i mnogo nedjelja manje na prvom mjestu ATP liste.

Maljorčanin je slikovito opisao njegove duele sa Federerom posluživši se rivalstvom Chelseaja i Manchester Uniteda u Premier ligi.

“Chelsea je pobjedio Manchester United u oba meča tokom sezone, ali Manchester je osvojio Premijer ligu. Manchester je bolji tim. Ja sam sretan ostvarenim do sada. Ali Roger ima bolje brojeve od mene i to je realnost. Niko nema više Grand Slemova od njega. On je igrač i sa najviše provedenih nedjelja na prvom mjestu. Mislim da ovi rekordi govore da je on najbolji u istoriji. Brojevi služe da odrede to“, rekao je Nadal koji se u srijedu u četvrtfinalu Roland Garrosa sastaje sa Stanislasom Wawrinkom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.