Nadal: Ova sezona je specijalna

Rafael Nadal priznaje da je iznenadio sam sebe posle osme titule na Rolan Garosu. Španac je osvojio 12. gren slem titulu i pridružio se Bjernu Borgu i Rodu Lejveru na trećem mestu večne liste.

 - Nikada ne poredim godine, ali istina je da je ova sezona specijalna za mene. Pre pet meseci niko u mom timu nije razmišljao o ovakvom povratku jer smo mislili da je to nemoguće. Ali, sada sam ovde gde sam i osećaj je zaista neverovatan. Vrlo sam srećan i uživam u ovim emotivnim trenucima - istakao je Nadal.

"Kralj šljake" je u 2013. godini zabeležio 43 pobede i dva poraza, a u Parizu je osvojio osmi trofej u deset učešća na drugom gren slemu sezone.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.