Nadal: Bio sam spreman za težak meč

Roland Garros 2013: Rafael Nadal rekao je posle plasmana u finale Rolan Garosa da je bio spreman za težak meč protiv Novaka Đokovića.
Španac je posle četiri i po sata borbe savladao prvog tenisera sveta u pet setova, sa 6:4, 3:6, 6:1, 6:7, 9:7.

"Ovo je posebno za mene. Novak je veoma dobar šampion. On je borac. Kada sam servirao za meč u četvrtom setu, servirao sam protiv vetra, pa sam znao da će biti težak gem. Bio sam spreman za borbu. U Australiji 2012. smo imali sličan meč i on je pobedio, danas sam ja", rekao je Nadal.

Nadal će u finalu igrati protiv zemljaka Davida Ferera.

"Biće to još jedna velika borba. Igraju dvojica fantastičnih tenisera, sve mečeve su dobijali u tri seta, ali ko god da prođe u finale - vidimo se u nedelju", rekao je Nadal koji je istakao da se Rolan Garos ne može porediti ni sa jednim drugim turnirom na svetu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.