Nadal: Ne igram s Novakom za titulu

Roland Garros 2013: Rafaelu Nadalu, koji brani naslov na Rolan Garosu, sigurno nije drago što će u polufinalu domeriti snage sa prvim teniserom sveta Novakom Đokovićem. Španac kaže da će zaboraviti protiv koga igra i fokusirati se samo na dobijanje meča.

- Ne igramo za titulu. Onaj ko pobedi neće osvojiti ništa, samo će obezbediti mesto u finalu - rekao je četvrti teniser sveta, a prenosi francuski L'Ekip.

Istorija tenisa se temelji na velikim rivalstvima, posebne stranice već ispisuju Novak i Nadal.

- Do sada sam imao dobre rezultate protiv najboljih igrača na svetu. Pokušaću da igram svoju igru, da pronađem pravi ritam. To je jedini put do pobede. Izgubio sam od njega u dva seta u Monte Karlu. Imao sam dosta šansi, ali kada ne osvojite set, kao što ja nisam drugi, naći ćete se u problemu.  Nije važno da li je sa druge strane Novak, Rodžer Federer, Žo Vilfred Conga ili David Ferer. Bitan sam ja, a došao sam po titulu. Ljudi se uglavnom sećaju imena pobednika. Naravno, bio bih zadovoljniji da sam dobio slabijeg rivala, ali nije bilo tako. Često igram mečeve sa Federerom i Novakom, borimo se za trofeje i to daje važnost rivalstvima. Ali, na to ne gledam kao na suparništvo, Novak je uvek novi izazov, uvek me tera da budem bolji.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.