Đoković: Toliko sam želio ovu titulu, čestitam Nadalu

Rolanda Garros 2013: Rafael Nadal je bio bolji od Novaka Đokovića u polufinalu Rolan Garosa posle više od četiri sata igre. Rezultat je bio 3:2 u korist Španca koji će u nedelju pokušati da osvoji osmu titulu na gren slemu u Parizu. Nakon poraza, Đoković je pohvalio Nadala.

- Drago mi je što sam bio učesnik ovog neverovatnog meča, ali sam i razočaran. Ostaje mi samo da čestitam Nadalu. Pokazao je zašto je već nekoliko godina najbolji u Parizu. Za mene je ovde još jedna sezona završena - kazao je Đoković kome samo trofej na Rolan Garosu nedostaje u kolekciji gren slemova.

- Toliko sam želeo ovu titulu. Pružio sam maksimum kako bih pobedio, ali se to se nije ostvarilo. Život ide dalje, nije kraj sveta - objasnio je Đoković i dodao da je sudija sa svojim odlukama bio veoma diskutabilan.

- Ne želim da pronalazim izgovore i obrazloženja koja bi eventualno bila protiv mene i da se vadim na izgovore kao razlog poraza. Protivnik je pokazao hrabrost kada je to trebalo. Ništa ne dolazi lako, sve morate da zaradite. Vratiću se u Pariz na ovaj gren slem i nastaviću sa pokušajima da ga osvojim.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.