Đoković: Nikada nije lako kada igrate na Gren slemu

Wimbledon 2013: Nije Žeremi Šardi bio dostojan rival Novaku Đokoviću u trećem kolu Vimbldona. Prvi teniser sveta je lako u tri seta dobio Francuza, sjajno servirao, još bolje reternirao. Posle trijumfa je priznao da se fantastično osećao na terenu.

 - Nikada nije lako kada igrate na Gren slemu. Šardi je kvalitetan igrač, zna  kako da igra i servira na travi. Ipak, neutralisao sam njegov sevis, presudan momenat desio se pri 4:3 u prvom setu. Taj brejk je bio veoma važan, posle sam se bolje osećao, komotnije, sve je išlo u mom pravcu, nisam izgubio mnogo poena na svoj servis. Uživao sam na terenu! - rekao je Novak posle pobede. Novak je sjajno reternirao, bilo je onih koji su se pitali da li može bolje.

 - Reternirao sam nekoliko puta do sada kao protiv Šardija. To se ne dešava tako često na travi, posebno protiv tenisera koji odlično servira.  Ali, pronašao sam pravi balans.

Naredni rival Đokoviću će biti Tomi Has, koji je od deset njihovoh dosadašnjih mečeva dobio tri, a od toga su dva bila na travi.

- Igra možda najbolji tenis ikada. Odigrali smo tri teška seta na Rolan Garosu. Ne vidim velikog favorita u tom meču. Nadam se da ćemo igrati na Centralnom terenu i da ćemo zabaviti publiku.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.