Nadal: Nije tragedija...

Wimbledon 2013: Prvog dana takmičenja na Vimbldonu dogodilo se pravo malo sportsko čudo - 135. igrač sveta, Stiv Darsis, eliminisao je velikog Rafaela Nadala. Španac drugu godinu zaredom završava učešće na turniru gde njegova superiornost ne dolazi do izražaja kao na šljaci.  

 - Nije bilo mnogo dobrih trenutaka za mene danas. Želeo sam najbolje, pokušavao sam sve vreme i imao šanse, ali nisam ih iskoristio - rekao je posle meča Nadal, prvi teniser posle Brazilca Kuertena 1997. godine, koji je kao šampion Rolan garosa eliminisan na startu Vimbldona.

- Teško je bilo da se prilagodim igri na travi - dodao je Španac, ne želeći da kao alibi koristi dobro poznatu povredu. - Nije sada vreme da pričamo o mom kolenu. Jedino što sada mogu je da čestitam mom rivalu. Ovaj poraz nije tragedija, izgubio sam, to je sport. Siguran sam da ću se oporaviti od ovoga i biti spreman za naredne turnire. Igrao sam daleko od onoga što sam očekivao posle povrede i nastaviću tako i narednih godina.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.