Đoković: Borim se sam sa sobom

Wimbledon 2013: Prvi tenisač svijeta nakon poraza od Nadala u polufinalu Roland Garrosa okrenuo se novom Grand Slam turniru na kojem ga za svega nekoliko dana očekuju novi izazovi i novi suparnici te kako Đoković sam kaže, nove psihičke borbe sa samim sobom.

Najbolji tenisač svijeta, Novak Đoković, nakon ispadanja u polufinalu od kasnijeg osvajača Roland Garrosa Rafaela Nadala, a ususret trećem Grand Slam turniru ove sezone najavio je kako ga na Wimbledonu ne očekuje psihička borba sa suparnicima već ona najveća, sa samim sobom.

Naime, 26-godišnji srpski tenisač otkrio je da do novog finala i naslova može doći tek ukoliko riješi svoje unutarnje borbe, a kada to učini uvjeren je kako može biti bolji od svih svojih protivnika na predstojećem Wimbledonu.

"Ne vodim psihičke borbe i razne igrice u svlačionici sa svojim suparnicima. Smatram da sam sam sebi najveći izazov, najveći mentalni izazov", prenosi Đokovićeve riječi Sky Sports.

Nastavio je potom prvi tenisač svijeta: "Moje unutarnje borbe odnose se na dio kada se pokušavam fokusirati samo na pozitivne misli, no zbog jačine brojnih natjecanja uvijek dođe do faza u kojima u meni prevladavaju sumnje", kazao je Đoković te dodao: "Faze su to u kojima se bojim pobjeda, poraza, svega..."

Međutim, ključ svega je, kako kaže Đoković, ostati pozitivan i samouvjeren, a ukoliko u tome uspije uvjeren je ovaj srpski tenisač kako to može utjecati i na njegova suparnika na drugoj strani terena.

"To je borba svakog tenisača, no ukoliko se uspije fokusirati samo na svoje misli u pozitivnom smjeru to se vidi i osjeti i potom to osjeća i njegov protivnik", zaključio je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.