Nadal eliminisan s Wimbledona u prvom kolu

Wimbledon 2013: Prvoga dana trećeg Grand Slam turnira sezone, Wimbledona, odmah senzacija. Belgijski tenisač Steve Darcis u tri je seta eliminirao petog nositelja Rafaela Nadala, koji tako drugu godinu u nizu napušta All England Club veoma razočaran...
Na zemlji je možda nedodirljiv, no na travi Rafaelu Nadalu u zadnje vrijeme nikako ne ide. Prošle godine u Wimbledonu je ispao u drugom kolu od Lukaša Rosola, a ove godine zaustavljen je već u prvom kolu. I to bez osvojenog seta. Sa 7:6 (4), 7:6 (8), 6:4 poslije gotovo tri sata igre bolji je od njega bio Steve Darcis, 135. tenisač svijeta kojemu je to tek druga pobjeda u All England Clubu. Prvi je to poraz Španjolca u prvom kolu nekog Grand Slam turnira.

Peti nositelj i vlasnik čak sedam naslova ove sezone odigrao je još jedan meč ispod očekivanja na ovoj podlozi, no 29-godišnji Darcis odigrao je meč života. Kada je bilo najpotrebnije, zadržao je psihičku stabilnost i priveo meč kraju premda je u završnici bio na iskušenjima.
Nakon što je treći set otvorio breakom u prvom gemu, kod 4:3 izvukao je break loptu Nadala, a kod 5:4 Španjolac je imao 0-15. Darcis je tada odreagirao osvojivši četiri uzastopna poena. Na meč lopti odservirao je svoj 13. as u susretu.
Prethodno je Nadal imao servis za drugi set kod 6-5. Nije ga uspio iskoristiti, a u tie breaku Darcis je realizirao svoju petu set loptu. Prokockao je 6-3 i 7-6, a imao je i Nadal jednu set loptu, kod 8-7.
"Nitko nije očekivao da ću pobijediti", izjavio je Belgijac ubrzo nakon završetka meča. "Igrao sam najbolje što mogu. Znao sam da će Nadalu prvi meč na travi biti težak. Prošle je godine izgubio od Rosola. Nastojao sam igrati blizu crte i izlaziti naprijed, dobro je funkcioniralo. Uvijek sam igrao dobro na travi, premda možda ne u Wimbledonu gdje sam uvijek imao težak ždrijeb. Prošle sam godine na travi pobijedio i Berdycha na Olimpijskim igrama."
Oba su tenisača imala po 24 neprisiljene pogreške, no Darcis je imao puno više izravnih poena (53-32).
Nadal je poslije susreta priznao da je Darcis bio bolji i da zasluženo slavi. "Želim mu čestitati. Odigrao je fantastičan meč. Nije ovo tragedija, to je sport. Prije dva tjedna bio sam u sjajnoj situaciji kada sam osvojio Roland Garros. Sada sam ovdje izgubio u prvm kolu. Tako to ide u sportu."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.