Federer: "Volim ovaj turnir"

ATP Indian Wells 2012:  Roger Federer je trostruki šampion Indijan Velsa, a i ove godine je jedan od glavnih favorita.
Federer je rekao po dolasku u Indijan Vels da je sa godinama zavoleo turnir u kalifornijskoj pustinji.

„Ovo je turnir koji sam zavoleo tokom godina. I ranije sam voleo da dolazim ovde, ali kada sam bio mlađi tada nisam bio zaluđeni golfer i nisam voleo smirena mesta kao što je Indijan Vels. Bio sam momak koji više voli Njujork, Majami ili neka slična mesta gde ima dešavanja.“

„Ali, što je vreme više odmicalo to sam više voleo vreme provedeno ovde. Vreme ovde je super, smirenije je u odnosu na ostala mesta. Ovo je dobro mesto, zavoleo sam ga“, dodao je Švajcarac.

Federer je osvojio u Indijan Velsu tri vezane titule (2004-06), ali od tada nije igrao nijednom čak ni u finalu. Rodžer u Kaliforniju dolazi u sjajnom raspoloženju. Osvojio je dve titule a od poslednjjih 35 mečeva dobio je čak 33.

„Osećao sam se čak i bolje nakon Dubaija nego nakon Roterdama. To je dobra stvar. Nakon toga sam igrao egzibiciju u Njujorku i sada ću igrati Masterse u Indijan Velsu i Majamiju. Raspored je zgusnut, ali osećam se sjajno. Igram odlično u poslednjih nekoliko meseci“, rekao je Federer koji će na startu igrati protiv pobednika meča Denis Kudla – Tobias Kamke.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.