Indian Wells: Poraz Andy Murraya

ATP Indian Wells 2012: Andy Murray uspeo je na ATP turniru u Dubaiju da pobedi Novaka Đokovića, a već na narednom iskušenju u Indijan Velsu završio je takmičenje u drugom kolu! Britanac je poražen od Španca Giljerma Garsije-Lopeza sa 2:0, po setovima 6:4, 6:2 posle sata i 41 minuta igre.

Murray se propisno obrukao u duelu sa 92-igračem sa ATP liste. Imao je 34 neiznuđene greške, a nije iskoristio nijednu od sedam brejk lopti.

- Nije mi jasno šta se dogodilo. Dobro sam igrao na treninzima pred turnir, osećao da sam svež, ali sam loše reternirao protiv Španca - jadao se Murray.

Eliminacija četvrtog igrača sveta znači i otvoreni put Novaku Đokoviću ka finalu, pošto je Murray bio potencijalni rival Srbinu u polufinalu Mastersa u američkoj pustinji.

1 komentar:

  1. What a plonker.... E moj Andy, nikad od tebe top 1 tenisera....

    OdgovoriIzbriši

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.