Isner: " Da biste pobjedili Novaka, morate da odigrate spektakularan tenis"

ATP Indian Wells 2012: John Isner pobjedio je Gilles Simona i plasirao se u polufinale Mastersa u Indian Wellsu. Isner će za finale igrati sa najboljim teniserom svijeta Novakom Đokovićema, a nakon meča sa Simonom Isner je rekao:

"Ne mislim da sam odigrao savršeno, baš kao što ni Simon nije blistao. Zato smo se toliko borili. Trener mi je rekao da prekoputa mene ne stoji Pablo Pikaso, tako da sam uspeo da pronađem rešenje protiv Simona".

On protiv Đokovića ima skor 0-2 a oba poraza doživeo je u 2010. godini. Isner tvrdi da će morati da pokaže sve što umije ukoliko želi da prođe u finale.

"Da biste pobjedili Novaka, morate da odigrate spektakularan tenis. Moraću, očito, da se uzdam kao nikad na ovom turniru u svoj servis, a potom ću da pronalazim svoje šanse prilikom riterna. Biće jedan od najtežih mečeva u mojoj karijeri, jer igram protiv vodećeg na ATP turu. Imam jedan dan da smislim kako da igram", ispričao je Isner.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.