Miloš Raonić: " Đoković je veliki teniser i čovjek"

ATP Indian wells 2012: Teniser Miloš Raonić pričao je američkim novinarima o odnosima tenisra iz bivše Jugoslavije i istakao da se divi Novaku Đokoviću.

"Novak Đoković je veliki teniser i čovek, koji me je oduševio time što je bio jedan od malobrojnih asova koji mi je poslao poruku i čestitao posle mog trijumfa u San Hozeu."

"To meni posebno znači. Ja sam osvojio turnir iz serije 250, a on Australijan open, a ipak se setio da mi se javi", istakao je Raonić.

On je dodao da mu prija što se na turnirima druži sa teniserima sa Balkana.

"Ima dosta srpskih i hrvatskih igrača na turu sa kojima se odlično slažem. Oni su dobri ljudi i pravi prijatelji. Osim iste kulture, spaja nas i dosta drugih zajedničkih stvari", rekao je Raonić koji se u trećem kolu mastersa u Indian Velsu sastaje sa Rodžerom Federerom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.