Murray: "Imam bolji forhend"

Indian Wells 2012: Svjetski broj četiri, Andy Murray veoma je sretan s njegovim novim trenerom Ivanom Llendlom koji mu je pomogao da usavrši svoj forhend.

" Ako pogledate kakav je moj forhend bio i kakav je sad vidjećete da ima razlike. Nije baš toliko velika razlika ali je ima. Najveća promjena je u mom kretanju, odnosno u postavljanju nogu prilikom ovog udarca. Ovu sedmicu udarao sam veoma dobro i jako, nadam se da ću moći ovako nastaviti i tokom turnira. Ova promjena na udarcu mnogo će mi značiti kada uđemo u sezonu šljake zato što je forhend jedan od najvažniji udarca na šljaci. Inače, nisam nikada pravio previše grešaka iz forhenda samo sam ga sad još više usvaršio i biti će to značajno oružje za mene, u pokušaju da igram što kraće poene"- rekao je Murray koji se nalazi u Indian Wellsu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.