Đoković: " Sretan sam zbog servisa"

ATP Indian Wells 2012: Novak Đoković se plasirao u polufinale Indijan Velsa pobedom nad Almagrom, a posle meča je bio zadovoljan svojim servisom.

"Ono što me čini veoma srećnim i zadovoljnim je moj servis u ovom duelu. Bio je to, inače, težak meč, protiv Almagra nikada nije bilo lako, on je tu, među top 15 u svetu".

"Nikolas je specijalista za šljaku, ali može veoma dobro da igra i na tvrdoj podlozi. Ipak, u večerašnjem meču kada sam imao šanse, ja sam ih koristio", istakao je Đoković.

Naš teniser je slavio posle 81 minuta igre, a u polufinalu će igrati sa pobednikom meča između Amerikanca Džona Iznera i Francuza Žila Simona.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.