Federer: "Nije potrebno da oborim svaki Samprasov rekord"

ATP Rim Open 2012: Švajcarac Roger Federer nakon osvajanja titule u Madridu postao je drugi igrač svijeta. Federer je bio prvi na svetu 285 nedelja i nedostaje mu jedna kako bi izjednačio rekord Pita Samprasa.

“To bi bilo potpuno neverovatno. Kada sam bio prvi, samo sam pokušavao da tu i ostanem, nisam mnogo obraćao pažnju na taj rekord. Ako nisam dovoljno dobar da oborim taj rekord, možda nikada neću ni biti. To je u redu"

"Nije potrebno da oborim svaki Samprasov rekord, ipak je on moj idol i veoma sam srećan što sam uopšte blizu. Ipak, nije tajna da bi svaki teniser radije bio prvi nego drugi na svetu. Preda mnom su uzbudljivi dani. Osvojio sam mnogo turnira, igraj jako dobro i mislim da mogu da trijumfujem i na nekom od Grend slem turnira", dodao je Federer pred početak turnira u Rimu.

Trijumfom u Madridu Federer je izjednačio Nadalov rekord sa 20 titula na turnirima iz Masters 1000 serije.

“Lepo je osvojiti još jedan turnir iz Masters serije. Osvojio sam tri od poslednja četiri takva turnira, kao i Masters uz Londonu, to je sjajna serija”.

Federer je kao treći nosilac slobodan na startu turnira u Rimu, a u drugoj rundi sastaje se sa Karlosom Berlokom, koji je u dva seta eliminisao Blaža Kavčiča.

1 komentar:

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.