Murray:"Ljudi sada komentarišu da sam ispao pametniji od ostalih"

ATP Rim Open 2012: Četvrti igrač svijeta, Adny Murray, povrijedio je leđa tokom turnira u Barseloni, na kojem je neočekivano rano ispao.

To mu je pružilo šansu da se bolje spremi za rimska iskušenja i stigne u prijestolnicu Italije još dok su mu se najveći rivali žestoko borili na plavoj podlozi u Kastilji.

“Osjećam se dobro. Posle Barselone odležao sam nekoliko dana, a stigao sam u Rim još u utorak, pa sam sasvim utreniran”.

Povreda u Kataloniji može se ispostaviti kao sreća u nesreći za Škota, koji tako nastavlja da igra na istoj podlozi.

“Odlučio sam da ne igram. Ljudi sada komentarišu da sam ispao pametniji od ostalih. Očigledno je da tamo uslovi nisu bili savršeni, a pošto je Rolan Garos tako blizu, neću morati da se prilagođavam na podlogu”.

Murray preskače prvo kolo, a u drugom se sastaje sa pobjednikom meča Ramos – Nalbandijan.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.