Nadal: "Nije mi važno da li sam drugi ili treći na svijetu"

ATP Rim Open 2012: Rafael Nadal je sada treći igrač svijeta, nakon što je Roger Federer osvojio turnir u Madridu i popeo se na drugo mjesto ATP ljestvice.
Međutim, momak sa Maljorke nije mnogo uznemiren padom na rang listi najboljih tenisera.

"Bio broj dva ili tri ne znači mi mnogo po pitanju mojih ciljeva koji ostaju isti bez obzira za poziciju. Moram da pobeđujem najbolje na svetu, a jedino je mala razlika u žrebu polufinala", izjavio je šesterostruki pobednik Rolan Garosa.

Šokantnim porazom od zemljaka Fernanda Verdaska u osmini finala Mastersa u španskoj prestolnici igranoj na kontroverznoj plavoj zemljanoj podlozi, Nadal je prepustio drugo mesto Švajcarcu.

Mešutim, Nadal bi već ove sedmice nakon turnira u Rimu mogao da se vrati iza Novak Đokovića.

"Trudiću se da igram najbolje što znam i ako to uspem imam dobre šanse za odličan rezultat. Pokušaću da ponovim nivo igre iz Monte Karla i Barselone (gde je osvojio titule). Osećam se dobro i srećan sam kako igram u poslednje vreme", zaljučio je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.