Đoković: "Danas su bili dosta nezgodni uslovi"

ATP Rim Open 2012: Novak Đoković nakon teške pobjede protiv Juan Monaca reako je da mu je vjetar puno smetao i da nije mogao dugo da pronađe svoju igru.

„Monako je dosta nezgodan igrač na ovoj podlozi koja mu najviše odgovara. Osvojio je dva turnira na šljaci ove sezone i mislim da trenutno doživljava svoje najbolje trenutke u karijeri. Mislim da je 15. na svetu i sama ta činjenica govori o njegovom kvalitetu.“

„Danas su bili dosta nezgodni uslovi, duvao je jak vetar, ali bilo je isto i za mene i za njega. On je odlučnije ušao u meč, bio je agresivniji igrač. Ja sam pokušavao da pronašem svoju igru, svoj ritam i dosta sam bio frustriran time što nisam uspevao to da uradim u prvih sat vremena meča. Međutim, smogao sam snage i pronašao sam neophodnu koncentraciju i na kraju hvala bogu uspeo da pobedim.“

Preokret je prektično počeo kada je Đoković polomio reket zbog frustracije,

„Ne služi sigurno kao dobar primer i ne ponosim se time, ali donekle mi pomaže da se nekako ispraznim tih loših emocija i frustracija i da nastavim dalje. I dalje metlom skupljaju delove reketa (smeh). Šalim se. Pa posle tog trenutka sam uspeo da uspostavim kontrolu nad sobom i nad svojom igrom.“

U narednim duelima Đoković če imati još teže protivnike.

„Ja nisam ni u jednom trenutku očekivao da ću imati lagan meč sa Monakom. Izašao sam na teren previše pasivan i naravno da ću se potruditi da u narednom meču ne bude tako. Naravno, sada mečevi postaju sve teži i teži. Igram sa pobednikom duela Conga – Del Potro tako da ću morati da podignem nivo igre. Osećam se dobro fizički i psihički, motivisan sam kao i uvek i nadam se najboljem.“

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.