Đoković: " Podižem nivo igre i to me raduje"

ATP Rim Open 2012: Nakon dobre igre i pobjede nad Jo-Wilfred Tsongom, Novak Đoković izjavio je da je zadovoljan tim što polako podiže nivo svoje igre.

"Moj drugi set protiv Tsonge je jedan od mojih naboljih na šljaci ove godine", rekao je na početku svoje analize najbolji teniser sveta.

On je dodao da ga to hrabri i zbog predstojećeg polufinala, ali i sledećeg Grend slema.

"Raduje me takva igra, i zbog izazova koji me čekaju u subotnjem polufinalu ali i zbog Rolan Garosa", istakao je Đoković.

Branilac titule, međutim, nije želeo da svoje sadašnje partije poredi sa onima iz čuvene 2011:

"Igram bolje i osećam se bolje iz meča u meč. Ne poredim to sa 2011, jer je ovo nova godina i u njoj imam odlične rezultate. A i u Rimu mi ide dobro. Podižemo polako svoju formu i to je jedino važno", zaključio je Novak Đoković.

On će u polufinalu igrati protiv boljeg iz meča Rodžer Federer - Andreas Sepi.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.